Se hvordan Nümph vækstede med mere end 100%
Vi sætter vores kunders succes som vores primære mål. Vi ved, at social commerce kun er en god investering, hvis det fører til øget kendskab og salg.Derfor er vores fokus på at hjælpe vores kunder I Makerz med at opnå netop opstillede KPI’er i fælleskab med vores kunder.
Om Nümph
Nümph er kendt for sin passion og vilje til at skabe et enestående og farverigt brand, der bærer en ekstra dimension til enhver garderobe. Dette finurlige brand tilbyder tøj, der fremhæver individets personlighed, skabt med et unikt og detaljeret design og håndtegnede prints. Brandet kombinerer feminine og cool elementer, og hver kollektion designes med en stærk tro på kreativitet, evner og den unikke synergi, som kendetegner Nümph-teamet.


Udfordringen
Nümph har haft stor succes på B2B-markedet med utallige forhandlere i Danmark og flere europæiske lande. De havde et ønske om at gøre deres webshop til en central spiller på B2C-markedet, men ikke formået at gøre dette til virkelighed. typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
Vores mål
Vores mission var at hjælpe Nümph med at gøre indhug på B2C-markedet og bygge en profitabel e-commerce kanal fra bunden. Først skulle Danmark erobres, efterfulgt af et stærkt fokus på Holland og Tyskland. Alle tre markeder blev med succes indtaget, og der arbejdes på at udvide til yderligere markeder i Europa.
Strategien
Med Nümphs evne til at skabe indtagende content fra deres photoshoots og tilpasse det til online annoncering, fokuserede vi på kontinuerligt at fremhæve nye sæsonvarer. Vores primære platforme var Facebook og Instagram, hvor vi anvendte et komplekst setup til at teste forskellige målgrupper og kørte annoncer som Cross Border Business ads, så content og annoncetekst blev tilpasset brugerens lokation og sprog. Snapchat blev også integreret i annonceringsstrategien for at nå Nümphs kernemålgruppe. Med et intensivt fokus på deres webshops var vi ikke blot rådgivere; vi implementerede også direkte tiltag for at konverteringsoptimere deres platforme og var proaktive i indsamlingen af leads til Nümphs e-mail marketing.
Kundeudtalelse
“Marius og hans team har med deres skarpe indsigt i annoncering, skabt fremragende resultater for os. Der arbejdes enormt proaktivt, hvorfor vi altid føler, at vi holdes opdateret inden for de seneste trends i branchen. Makerz kan varmt anbefales herfra!”
Mathias Bjørn, Digital Sales Manager, Nümph
Denne case er i samarbejde med Desino.