En rejse med kæmpe vækst og community building
Læs mere om hvordan vi har hjulpet Lost Boys Archives med at blive et etableret brand verden over.
Paid Social
Ecommerce
E-mail marketing & CRO
8,29x
Gennemsnitlig ROAS
2450%
Stigning i omsætningen
430%
Stining i antal ordre
Udfordringen
Lost Boys Archives stod overfor udfordringen med at styrke deres tilstedeværelse yderligere online. Lost Boys havde brug for en skarp e-commerce og marketing partner for at gøre dette til virkelighed.
Historien
Lost Boys begyndte sin rejse den 01/06/2020 med ikke meget mere end en enkelt sko-prøvemodel og en telefon til produktfotografering. I dag praler brandet med over 350.000 følgere, et stort lager, et voksende team og en lovende fremtid. Hos Lost Boys erklærer de, at de endnu ikke engang er startet - og markerer deres ord!
Strategien
Vores strategi for Lost Boys Archives har været omfattede strategisk markedsføring på tværs af alle kanaler, herunder sociale medier, Google Ads, e-mail marketing, en ny webshop og identitet. Vi udnyttede platforme som Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads, Snapchat og tilpassede content, samt annoncetekster baseret på brugerens placering og sprog.
Vores samarbejdsmetoder gik ud over rådgivning; vi implementerede direkte tiltag for at optimere webshoppen med fokus på konverteringer og indsamlede leads til Lost Boys Archives' e-mail-marketingkampagner, der nu udgør en betydelig del af den samlede omsætning.
TikTok og Instagram Reels, har gennem de sidste par år transformeret Lost Boys Archives tilgang med fokus på UGC (user generated content), hvor kunderne selv har lavet indhold med Lost Boys produkter. Derudover har vi også haft en rød tråd med vores organiske aktiviteter, både på Instagram og TikTok, hvor TikTok Spark Ads og Instagrams lignende funktion, gør det intuitivt og let at skabe annoncer, der føles naturlige og i øjenhøjde, så de taler direkte til fælleskabet og målgruppen.
Resultaterne
Effekten af vores strategi var dybtgående:
* Omsætningsvækst: Over 2450%
* Global Rækkevidde: Annoncering i 30+ markeder
* Fællesskabsvækst: Over 350.000 følgere globalt udelukkende (Lost Boys havde 80.000 følgere, da samarbejdet startede).
Lost Boys Archives' succesfortælling er et bevis på kraften i strategisk markedsføring, community-building og omfavner det unikke. Mens brandet fortsætter sin globale ekspansion, forbliver Lost Boys Archives bevægelsen ved at være tabt - et brand, der ikke kun sælger produkter, men også fremmer en dybere følelse af tilhørsforhold, udforskning og fællesskabsfølelse.
Se b.l.a. denne video på Youtube, hvor en af Danmarks største youtubere Mathias Ong, besøger ejer og founder af Lost Boys Archives. https://www.youtube.com/watch?v=NCXhdG7MwAE
Kom i kontakt med vores Team af Specialister
Klar til at tage din forretning til det næste niveau? Kontakt os via telefon, e-mail eller udfyld formularen for en helt uforpligtende snak om jeres muligheder.
Få et uforpligtende møde