Se hvordan Nümph vækstede omsætningen med mere end 100%
Nümph, et dansk modebrand, søgte at forstærke deres B2C-webshop. Ved at bruge strategisk annoncering på sociale medier og konverteringsoptimering, skabte vi en omsætningsvækst på over 100%.
Paid Social
Ecommerce & CRO
18,49x
Gennemsnitlig ROAS
113%
Stigning i omsætningen
101%
Stining i antal ordre
Udfordringen
Nümph har haft stor succes på B2B-markedet med utallige forhandlere i Danmark og flere europæiske lande. De havde et ønske om at gøre deres webshop til en central spiller på B2C-markedet, og havde brug for en stærk performance-partner for at gøre dette til virkelighed.
Vores mål
Vores mission var at hjælpe Nümph med at gøre indhug på B2C-markedet og bygge en profitabel e-commerce kanal fra bunden. Først skulle Danmark erobres, efterfulgt af et stærkt fokus på Holland og Tyskland. Alle tre markeder blev med succes indtaget.
Strategien
Med Nümphs evne til at skabe indtagende content fra deres photoshoots og tilpasse det til online annoncering, fokuserede vi på kontinuerligt at fremhæve nye sæsonvarer.
Vores primære platforme var Facebook og Instagram, hvor vi anvendte et komplekst setup til at teste forskellige målgrupper og kørte annoncer som Cross Border Business ads, så content og annoncetekst blev tilpasset brugerens lokation og sprog.
Snapchat-annoncering blev også integreret i annonceringsstrategien for at ramme forbrugeren på flere kanaler og samtidig udvide målgruppen.
Med et intensivt fokus på deres webshops var vi ikke blot rådgivere; vi implementerede også direkte tiltag for at konverteringsoptimere deres platforme og var proaktive i indsamlingen af leads til Nümphs e-mail marketing.
I samarbejde med looja.dk
Kom i kontakt med vores Team af Specialister
Klar til at tage din forretning til det næste niveau? Kontakt os via telefon, e-mail eller udfyld formularen for en helt uforpligtende snak om jeres muligheder.
Få et uforpligtende møde