En rejse med kæmpe vækst og community building

Læs mere om hvordan vi har hjulpet Lost Boys Archives med at blive et etableret brand verden over.

Paid Social

Ecommerce

E-mail marketing & CRO

8,29x

Gennemsnitlig ROAS

2450%

Stigning i omsætningen

430%

Stining i antal ordre

Udfordringen

Lost Boys Archives stod overfor udfordringen med at styrke deres tilstedeværelse yderligere online. Lost Boys havde brug for en skarp e-commerce og marketing partner for at gøre dette til virkelighed.

Historien

Lost Boys begyndte sin rejse den 01/06/2020 med ikke meget mere end en enkelt sko-prøvemodel og en telefon til produktfotografering. I dag praler brandet med over 350.000 følgere, et stort lager, et voksende team og en lovende fremtid. Hos Lost Boys erklærer de, at de endnu ikke engang er startet - og markerer deres ord!

Strategien

Vores strategi for Lost Boys Archives har været omfattede strategisk markedsføring på tværs af alle kanaler, herunder sociale medier, Google Ads, e-mail marketing, en ny webshop og identitet. Vi udnyttede platforme som Facebook, Instagram, TikTok, Google Ads, Snapchat og tilpassede content, samt annoncetekster baseret på brugerens placering og sprog.

Vores samarbejdsmetoder gik ud over rådgivning; vi implementerede direkte tiltag for at optimere webshoppen med fokus på konverteringer og indsamlede leads til Lost Boys Archives' e-mail-marketingkampagner, der nu udgør en betydelig del af den samlede omsætning.

TikTok og Instagram Reels, har gennem de sidste par år transformeret Lost Boys Archives tilgang med fokus på UGC (user generated content), hvor kunderne selv har lavet indhold med Lost Boys produkter. Derudover har vi også haft en rød tråd med vores organiske aktiviteter, både på Instagram og TikTok, hvor TikTok Spark Ads og Instagrams lignende funktion, gør det intuitivt og let at skabe annoncer, der føles naturlige og i øjenhøjde, så de taler direkte til fælleskabet og målgruppen.

Resultaterne

Effekten af vores strategi var dybtgående:

* Omsætningsvækst: Over 2450%

* Global Rækkevidde: Annoncering i 30+ markeder

* Fællesskabsvækst: Over 350.000 følgere globalt udelukkende (Lost Boys havde 80.000 følgere, da samarbejdet startede).

Lost Boys Archives' succesfortælling er et bevis på kraften i strategisk markedsføring, community-building og omfavner det unikke. Mens brandet fortsætter sin globale ekspansion, forbliver Lost Boys Archives bevægelsen ved at være tabt - et brand, der ikke kun sælger produkter, men også fremmer en dybere følelse af tilhørsforhold, udforskning og fællesskabsfølelse.

Se b.l.a. denne video på Youtube, hvor en af Danmarks største youtubere Mathias Ong, besøger ejer og founder af Lost Boys Archives. https://www.youtube.com/watch?v=NCXhdG7MwAE

Testimonials from our Clients

5 out of 5 stars

Based on 17+ reviews

Mathias Bjørn

Nümph

Efter Marius og hans team har overtaget vores SoMe-annoncering, har vi kun haft positive resultater. Der arbejdes enormt proaktivt, og vi føler altid, at vi er opdateret på de seneste trends og initiativer ift. annoncering.Makerz kan klart anbefales herfra 🙂

1
2
3
4
5
6
7
8

Get in touch with our Team of Specialists

Ready to elevate your business to new heights? Reach out to us via phone, email, or simply fill out the form below for a discussion about your potential pathways to success.

Let's talk!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Are you ready for
a growth adventure?

Get in touch